VERKOOPSTYLING:
DE BESTE PRESENTATIE VAN UW WONING AAN DE BEZOEKER


Hoe aantrekkelijker het geheel oogt OP DE FOTO'S, hoe groter de kans dat de kijker bezoeker wordt.
Hoe aantrekkelijker het geheel TER PLEKKE is, hoe groter de kans dat de bezoeker uw huis ook koopt.

V O O R

N A

De statistieken zijn in Nederland nog niet opgemaakt, maar in de VS waar 'homestaging'
steeds algemener wordt toegepast, heeft men berekend dat huizen na een verkoopstyling
gemiddeld 5 tot 6 keer sneller verkopen! (bron: activerain.com)

Bij een verkoopstyling wordt de woning van binnen en buiten zo aantrekkelijk mogelijk
gemaakt voor de juiste kopersdoelgroep. Dat helpt bezoekers zich thuis te voelen en
verliefd te worden op het huis. Men kiest voor de woning die de prettigste emoties oproept!
Goede verkoopstyling resulteert in een spoedige verkoop en een zo goed mogelijke prijs.

Hier vindt u MEER en GROTERE
VOOR- en NA-FOTO'S VERKOOPSTYLING.

Verder op deze pagina:
VOOR WELKE HUIZEN IS VERKOOPSTYLING GESCHIKT?
WERKWIJZE & DEELDIENSTEN
AANBIEDING
LEEGSTAANDE WONINGEN
NA DE VERKOOPSTYLING
MEER INFORMATIE?
.......................................................................................................................................................
VOOR WELKE HUIZEN IS VERKOOPSTYLING GESCHIKT?
U denkt misschien 'ja maar ... ze kopen mijn huis, niet het interieur!' Toch niet helemaal.
Een inrichting speciaal voor de verkoop kan het huis juist enorm helpen 'verkopen'.
Terwijl een inrichting voor de prettigste bewoning een soepele verkoop kan tegenwerken.
Een leegstaande woning helemaal.

Eigenlijk is elk huis erbij gebaat. Niet voor niets bieden steeds meer makelaars een
verkoopstyling-advies standaard aan als onderdeel van hun dienstenpakket.
Uw woning wordt getransformeerd tot (één van) de beste in z'n buurt en prijsklasse.


Voor een huiseigenaar is het erg lastig om naar de eigen woning te kijken. U heeft er fijn
gewoond en bent gewend aan de stijl, sfeer en eigenaardigheden van het huis.
Een koper kan heel anders tegen uw huis aankijken. Bv. wanneer hij of zij van een andere
generatie is met een andere smaak.
Ook worden er zaken opgemerkt die u nog nooit (zo) heeft gezien. Technische onvolkomen-
heden kunt u zowiezo beter verhelpen. Elke € 100,= aan reparaties leidt tot een
prijsverlaging van € 300,= tot 500,=!


Probeer eens objectief naar elke ruimte van het huis te kijken, bij voorkeur samen met een
eerlijke, kritische vriend(in):
- Straalt de ruimte een uitnodigende frisheid en helderheid uit?
- Maakt het een royale indruk?
- Past de mate van luxe, stijl en afwerking bij de vraagprijs en de verwachtingen van kopers?
- Doet de inrichting de architectuur en sterkste punten van de ruimte het best uitkomen?
- Spreekt de sfeer uw doelgroep aan?
Een aantal keren 'NEE'? Dan is uw huis absoluut gebaat bij een verkoopstyling.

Het beste moment voor een verkoopstyling is VOORDAT uw WONING IN DE VERKOOP gaat.
De eerst bezichtigingen blijken het meest kansrijk te zijn, en daar wilt u van profiteren.

Uw WONING STAAT AL TE KOOP? In overleg met uw makelaar kunt u kiezen voor een time-out.
Ná de styling en met de nieuwe foto's trekt u een nieuw, en enthousiaster, publiek.

.......................................................................................................................................................
WERKWIJZE en DEELDIENSTEN
Aard en omvang van de werkzaamheden kunnen per project enorm verschillen om dat beste
resultaat te behalen. Sommige huizen zijn al met enkele doelgerichte 'touches' verkoopklaar.
Bij andere moet er zwaarder ingezet worden om zwakke punten om te buigen en er een
prachtig huis van te maken.
Verkoopstyling is maatwerk en vindt plaats op basis van een plan met offerte.

Als er veel moet gebeuren en u wilt zelf dingen doen en regelen, kunt u ook gebruik maken
van deeldiensten:

- ADVIES
The Design Touch start met naar uw huis te kijken als de advocaat van de duivel.
Met de kritische en veeleisende blik van de verwende koper van nu.
Ingezet worden de kennis, ervaring en inventiviteit:
om de blik van de koper naar de sterkste punten te leiden.
om de ruimtes die het belangrijkst zijn te bepalen en extra aan te pakken.
om ruimtes groter te doen lijken. Of luxer.
Bepaald wordt welke investeringen het meest opleveren bij de verkoop
(kluswerk of aanvullingen op de inrichting).
Altijd is de aanpak om met de minste tijd en kosten het grootst mogelijke effect
te creëren. Om het hoogste rendement te behalen uit deze investering.

- MANAGEMENT BIJ OPRUIMEN
Bepaalde categorieën spullen passen niet bij een perfecte presentatie van het huis.
Opruimen bevordert de ruimtelijkheid en een rustige sfeer. Artikelen in de media doen
nog wel eens geloven dat opruimen de essentie is van verkoopstyling, en dat men dat zelf
wel kan doen. Maar een goede verkoopstyliste zal vakmatig andere keuzes maken dan u.
En is een kei op gebied van het eigenlijke stylingwerk. Daarin ligt de werkelijke kracht van
een verkoopstyling:

- STYLINGWERK
Aanpassing van plaatsing en omvang van de huidige inrichting, kleurschema, lichtplan
en vormentaal.

- SHOPPING
Vaak is het nodig om accessoires bij te kopen om de inrichting kracht bij te zetten en
een bepaalde sfeer te creëren. Er wordt binnen het budget gebleven dat is overeengekomen!

- ORGANISATIE VAN OVERIGE WERKZAAMHEDEN

Derde partijen kunnen worden ingehuurd om bijvoorbeeld te klussen, schilderen, architec-
tonische elementen te verfijnen of buitenruimtes her te beplanten of her in te delen.

- ONTWERP EN VISUALISERING VAN VERBOUW- OF RENOVATIEWERKZAAMHEDEN
Om kopers een indruk te geven van het verdere potentieel van uw woning.
Zie het laatste voorbeeld van
BEELDBEWERKING voor een fotografische impressie van
zo'n toekomstbeeld. Zie ook de tekeningen in de
PORTFOLIO.


Voor het snelste en beste resultaat kunt u de styliste 1 of 2 DAGDELEN boeken zodat ze
meteen aan de slag gaat in samenwerking met u.
Maar ook een los ADVIES
bij u thuis is mogelijk als u inschat de verkoopstyling zelf te
kunnen uitvoeren.
Op basis van door u toegestuurde foto's kan vooraf bepaald worden welke de beste aanpak
is voor uw huis.

Of TWIJFELT u of uw huis een verkoopstyling wel nodig heeft?
Maak dan gebruik van een
ONLINE ADVIES. U verkrijgt gegarandeerd waardevolle informatie
die de presentatie van uw huis zal verbeteren.

In bepaalde gevallen en onder bepaalde voorwaarden neemt The Design Touch het risico
pas na de verkoop betaald te worden. Een teken van vertrouwen in de effectiviteit van
eigen werk.



Neemt u telefonisch of per email
CONTACT op als u informatie wenst?

.......................................................................................................................................................
LEEGSTAANDE WONINGEN
stacks_image_7B3D4C14-D648-4A0F-8D64-2603DA5ED249
stacks_image_2044AF97-0B66-4C6B-A5A9-D15D7A16BD94
Elk leegstaand huis ziet er kil en levenloos uit. Niet gemakkelijk om je voor te stellen
hoe daar fijn te wonen. Een tweede probleem is dat imperfecties aan vloeren, wanden,
plafonds en andere technische onvolkomenheden enorm opvallen.
Ten derde hebben de meeste kijkers geen idee of hun grote bed of bank wel past in de ruimte.
Ook niet hoe die in te delen. Soms zelfs niet hoe bepaalde ruimtes te gebruiken.
Allemaal redenen voor de bezoeker om af te haken.

Drie mogelijke oplossingen:
1 Ofwel een rigoureuze vernieuwbouwing. Met alle kosten van dien.
2 Ofwel u chartert een bedrijf die de ruimtes totaal inricht. Met alle kosten van dien.
3 Ofwel u huurt The Design Touch in die warmte en allure inbrengt via de SUGGESTIE van
inrichting door middel van plaatsing van accessoires en kleinmeubelen op uitgekiende punten
in de ruimtes. Vaak wordt kluswerk ook aanbevolen.

In tegenstelling tot hetzelfde proces bij een
FOTOSTYLING, worden de elementen speciaal
aangeschaft voor de woning. Deze blijven tot aan de verkoop in de woning.

The Design Touch shopt voor u zo economisch mogelijk. Als u mee-shopt kunt u zich
verheugen op een fijne aanvulling op de inrichting van uw huidige huis.

Zo mogelijk kan er ook geput worden uit uw eigen boedel. En zijn er meubels te huur.

.......................................................................................................................................................
NA DE VERKOOPSTYLING
Als u tevreden bent kan The Design Touch u na de verhuizing ook assisteren bij de inrichting
van uw nieuwe interieur of buitenruimtes. Ditmaal juist op úw wensen, smaak en levensstijl
afgestemd. Voor een inspirerend en persoonlijk interieur waar u, uw familie en gasten van
kunnen genieten!
Zie
NIEUW INTERIEUR

.......................................................................................................................................................
MEER INFORMATIE?
Zie deze VOORBEELD-ADVIEZEN voor een idee van de expertise van The Design Touch.
En van wat een verkoopstyling kan inhouden. En WAAROM die ingrepen worden gedaan.
Tijdens de styling zal de styliste u graag uitleggen waarom bepaalde keuzes worden gemaakt.
Verkoopstyling is een DOEL- EN OPLOSSINGSGERICHT proces.

Als u nu vragen heeft, misschien worden ze bij VRAGEN & ANTWOORDEN beantwoord?
Zo niet, stelt u hem graag via
CONTACT.

Heeft u al de foto-voorbeelden in de
PORTFOLIO gezien?

stacks_image_AF723251-00B9-4270-9008-FE718ECF8D38
THE DESIGN TOUCH, Drs. Marin de Rochemont
020 - 850 845 2 / 06 - 363 04 911
marin@thedesigntouch.nl

Om een email te sturen klik
HIER




Een aantal VOOR- en NA-foto's ter illustratie van hoe styling ruimtes kan transformeren. Meer harmonie, warmte, allure, ruimte of een functie-wijziging. Zie b.v. de rommel-zolder die een aantrekkelijke slaapkamer werd en uiteindelijk de doorslag gaf bij de verkoop!

Tip: zet de muis op een foto
en de slideshow staat stil!